Klacht: Inloggen op mijn abp lukt niet

corines op 15 maart 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Ik probeer al de hele avond in te loggen bij mijn abp. Ik kom netjes in het inlogscherm van digid maar na het intypen van mijn digidcode gebeurt er niets meer. Hij blijft maar zoeken.
Als ik los van mijn abp in digid inlog gaat het wel goed.
Als ik het niet in internet explorer doe maar in Firefox zegt ie dat de site niet goed doorverwijst…

Als ik kan inloggen op mijn abp of als ik op een andere manier achte mijn pensioenfactor a kan komen want dat heb ik nodig voor mijn belastingaangifte.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 16 maart 2016 om 14:14 geantwoord

Beste Corine,

Bedankt voor het signaleren van deze storing. Het probleem is ons bekend en we zijn bezig met het oplossen van dit probleem. Helaas is nog niet bekend wanneer het exact is opgelost. Wil je ons laten weten wanneer je weer kunt inloggen in MijnABP. Alvast bedankt.
De factor a kun je ook via andere kanalen opvragen, voor contactgegevens zie: https://www.abp.nl/contact/

Cindy - Webcare Team ABP

Bericht van ABP

4 maanden geleden - Beste meneer/mevrouw, Bedankt voor je bericht. Via Klacht.nl worden nieuwe verzoeken niet meer in behandeling genomen. Uiteraard helpen we je wel graag verder! Op onze website, www.abp.nl, vind je onze contactgegevens. Wij zijn bereikbaar per telefoon, chat, mail of onze Social Media kanalen. En kijken graag wat we voor je kunnen betekenen! Met vriendelijke groet, Het Webcare Team ABP

Bericht van ABP

3 maanden geleden - Beste Corine, Zoals eerder aangegeven worden verzoeken via Klacht.nl niet meer in behandeling genomen. Uiteraard helpen we je wel graag verder! Op onze website, www.abp.nl, vind je onze contactgegevens. Wij zijn bereikbaar per telefoon, chat, mail of onze Social Media kanalen. En kijken graag wat we voor je kunnen betekenen! Met vriendelijke groet, Het Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door