Klacht: inloggen niet mogelijk

op 20 juli 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg telkens foutcode E1020 bij een poging tot inloggen op Twoo

Gewenste Oplossing:

Weer kunnen inloggen,
of anders mijn account maar verwijderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

10 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Jammer dat je dit probleem ondervindt. Verbind je op dat moment via 3G of via wifi alsjeblieft? Log je in via de app of via de website www.twoo.com Alvast dank voor je medewerking!

Bericht van twoo.com

10 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Mag ik je vriendelijk vragen de app eens te verwijderen en nadien opnieuw te installeren alsjeblieft? Lost dat het probleem voor jou op? Alvast dank voor je medewerking!

Alle klachten die gemeld zijn door jho61