Klacht: inloggen lukt niet meer

op 05 oktober 2017 over Schoolbank.nl in de categorie Websites

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schoolbank.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schoolbank.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Schoolbank.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Schoolbank.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Schoolbank.nl

Heeft op 09 oktober 2017 om 11:33 geantwoord

Beste meneer Verwaijen,

Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u niet meer kunt inloggen. Er kunnen meerdere oorzaken zijn en daarom willen we u vragen om onderstaande punten allemaal te proberen.
1. Sluit uw webbrowser (alle openstaande vensters) en probeer de website opnieuw te openen.
2. Leeg de browsergeschiedenis (cache). Oude data kan er voor zorgen dat u deze melding te zien krijgt.
3. Verwijder de cookies. Inclusief de ‘indirecte cookies’
4. Probeer een andere browser (bijvoorbeeld Firefox, Google Chrome, Internet Explorer, Safari of Opera).
5. Zorg ervoor dat de Flashplayer is ingeschakeld.
6. Start de computer opnieuw op. Sommige tijdelijke computerproblemen kunnen deze foutmelding eventueel veroorzaken.

Mochten bovenstaande punten het probleem niet verhelpen dan wil ik u vragen om een e-mail te sturen naar de helpdesk (service@schoolbank.nl). Geef in de e-mail aan van welk apparaat en internetbrowser u gebruik maakt.

Groeten,
Het SchoolBANK-team

Alle klachten die gemeld zijn door r.p.verwaijen@hotmail.com