Klacht: inloggen in Digid lukt wel, maar via ABP

op 24 juni 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik probeer vanavond al een aantal malen in te loggen bij mijn ABP. Ik kom in het inlogscherm van digid maar na het intypen van mijn digidcode etc. gebeurt er niets meer. Er wordt schijnbaar geen verbinding gemaakt met Mijn ABP.
Ik zag dat deze melding enige tijd geleden ook al is gemeld. Blijkbaar is er nog niets veranderd !!!!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik normaal kan inloggen in Mijn ABP !

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 06 juli 2016 om 09:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Sijtsma,

Allereerst excuses voor de late reactie. Wij hebben wellicht die avond een storing gehad op MijnABP. Ik heb je gegevens gecontrolleerd en je zou nu gewoon toegang moeten hebben tot MijnABP.
Wil je nog eens proberen in te loggen en ons iets laten weten?

Alvast bedankt voor de reactie.
Met vriendelijke groet,
Cindy

Alle klachten die gemeld zijn door FREEDOM100