Klacht: inloggen

op 19 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mij enige tijd geleden al ingeschreven, maar een poosje geen gebruik gemaalt van Lexa. Nu wil ik graag weer actief zijn , maar weet mijn wachtwoorden gebruikersnaam niet meer en kan dus niet inloggen

Gewenste Oplossing:

graag mijn wachtwoord en gebruikwrsnaam behorende bij mij emailadres

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 20 juli 2012 om 10:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mayabrit,

ik begrijp uit uw bericht dat u graag uw inloggegevens opnieuw wilt ontvangen.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot het profiel "kyranina" voor u nagekeken en uw inloggegevens opnieuw verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Wilt u dit in de toekomst zelf doen, dan hoeft u alleen maar naar de Lexa website te gaan, en naast de balken waar u dient in te loggen, op het vraagteken te klikken en hier uw e-mailadres in te vullen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door mayabrit