Klacht: inloggen

op 19 juli 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik heb mij enige tijd geleden al ingeschreven, maar een poosje geen gebruik gemaalt van Lexa. Nu wil ik graag weer actief zijn , maar weet mijn wachtwoorden gebruikersnaam niet meer en kan dus niet inloggen

graag mijn wachtwoord en gebruikwrsnaam behorende bij mij emailadres

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 20 juli 2012 om 10:13 geantwoord

Beste mayabrit,

ik begrijp uit uw bericht dat u graag uw inloggegevens opnieuw wilt ontvangen.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot het profiel "kyranina" voor u nagekeken en uw inloggegevens opnieuw verstuurd naar het door u opgegeven e-mailadres. Wilt u dit in de toekomst zelf doen, dan hoeft u alleen maar naar de Lexa website te gaan, en naast de balken waar u dient in te loggen, op het vraagteken te klikken en hier uw e-mailadres in te vullen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft kunt u altijd contact opnemen met ons Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Lexa Team

Alle klachten die gemeld zijn door mayabrit