Klacht: Inloggen

op 17 juli 2015 over woondirect in de categorie Makelaars

Paar dagen geleden me aangemeld bij woondirect.nl. Om een half jaar ingeschreven te staan betaal je 29.95 euro. Omdat ik graag duidelijkheid wil over de plaats waar een object te huur is, stuur ik een mail. Geen antwoord.
Vandaag probeer ik in te loggen. Het enige wat mogelijk is is opnieuw inschrijven.
Bij klacht.nl zie ik meer van dit soort klachten. Hierbij wordt door woondirect gereageerd alsof zij niet dit bedrijf zijn. Dit ruikt naar…..?

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug ontvang.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door woondirect in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat woondirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

woondirect

Heeft op 22 juli 2015 om 16:42 geantwoord

Geachte mevrouw Van den Werf,

Wij hebben kennis genomen van uw klacht en berichten u hierover als volgt. U klacht heeft betrekking op Direct Wonen en niet Woondirect. Wij raden u aan om u te richten aan Direct Wonen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Huurbegeleiding.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van woondirect beoordeeld.

Heeft op 26 juli 2015 om 22:01 geantwoord

Ik ben toch niet gek! Ik heb me aangemeld bij woondirect en niet bij direct Wonen. De klacht is niet in kunnen loggen bij woondirect. Deze reactie van Woondirect heb ik vaker gelezen. Dit is je er heel makkelijk van af maken! Geen oplossing dus.

Bericht van woondirect

5 jaren geleden - Geachte mevrouw Van de Werf,Woondirect is al geruime niet meer actief. De website www.woondirect.nl is niet meer in gebruik en derhalve kunt u zich ook niet registeren op die website. Wij raden u aan om naar de website www.woondirect.nl te gaan om dat zelf te zien.Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Klantenservice Huurbegeleiding.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Miek8