Klacht: Inlog problemen

rinze op 14 november 2012 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik probeer al een tijdje op de site van Lexa.nl te komen, maar krijg een fout melding.Terwijl ik wel betalend lid ben. Dit probleem komt de laatste tijd erg vaak voor.

Dat ik weer normaal kan inloggen op de site.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lexa.nl in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lexa.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lexa.nl

Heeft op 20 november 2012 om 11:57 geantwoord

Beste rinze,

ik begrijp uit uw bericht dat u problemen ondervindt met het inloggen op uw profiel.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en zie dat u op 18-11-2012 voor het laatst heeft ingelogd op de Lexa website. Er zijn momenteel geen problemen bekend met het inloggen op de website. Ik heb voor de zekerheid uw inloggegevens opnieuw verstuurd naar uw e-mailadres.

Wilt u dit in de toekomst zelf doen, dan doet u dit als volgt:

U gaat naar onze website http://www.lexa.nl./ In de rubriek "Al ingeschreven?" op de startpagina, rechtsboven in de hoek, klikt u op de link " ? ", daar kunt u het e-mailadres invoeren dat gekoppeld is aan uw Lexa profiel. Door op "OK" te klikken wordt er een e-mail met uw inloggegevens naar u verstuurd.

Om in te loggen op Lexa.nl raden wij u aan rekening te houden met een aantal zaken zoals:

- gebruik van hoofdletters en kleine letters bij het invoeren van uw gebruikersnaam en wachtwoord
- invoeren van de underscore "_" die u gebruikt heeft in uw gebruikersnaam
- denk er ook aan geen spatie te plaatsen voor of achter uw gebruikersnaam of wachtwoord

Wanneer u de e-mail ontvangen heeft, opent u deze en klikt u op de button met "Log nu in" om toegang tot uw profiel te krijgen. Uiteraard kunt u ook zelf inloggen met de zojuist verkregen inloggegevens.

Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan vernemen wij dit graag van u via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine van het Lexa Team

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Lexa.nl beoordeeld.

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Hallo Lexa Sorry, maar is helaas niet opgelost. Als ik probeer op de site in te loggen, krijg ik de foutmelding: het lijkt of u verbinding hebt met het internet, maar dat is niet zo. Maar als ik dan naar een andere site ga, ben ik wel verbonden met het internet, welke site dan ook. Behalve Lexa, vreemd. Mvg Rinze Liezenga

Alle klachten die gemeld zijn door