Klacht: inhouding en contact opnemen

op 17 juli 2017 over Deurwaarder Van den Bergh en Partners. in de categorie Deurwaarders

ik had via pleinshop een achterstallig bedrag van plus minus 70.00euro
volgens van de v.d.bergh is er iemand aan de deur geweest wat ik tot heden nog steeds niet weet .
mijn klacht is dat vd bergh al vanaf juni 2016 een bedrag van plus minus
39.00euro inhoud van mijn uwv uitkering dit is nu dus al 11 maanden aan de gang deze in houding is nu al 429.00euro hier komt ook nog eens het vakantiegeld ik heb al een behoorlijk bedrag betaald
als ik hierover belt wordt ik 3dagen eens terug gebeld mijn begeleider bij stichting budgetbeheer krijg via een email van haar kant ook eens dagen later bericht terug . dit kantoor gaat schandelijk te werk , ik heb nog geen dossiernummer in mijn bezit.

dat zij teveel hebben gehouden en dit terug boeken vakantiegeld mag al
helemaal niet inhouden worden en terug boeken en verder schriftelijk excuus over de lakse manier van hoe zij te werk gaat naar mijn toe .

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Deurwaarder Van den Bergh en Partners.

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Deurwaarder Van den Bergh en Partners. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door freek dille