Klacht: Inhoud van de groene flesjes Heineken

op 24 mei 2016 over Heineken in de categorie Bier

Al jaren hebben al heel veel mensen hun ongenoegen geuit over de inhoud van sommige groene flesjes Heineken. Soms gaat het lange tijd goed met de inhoud en dan is het weer raak(vreemd luchtje ruikt men dan uit de geopende fles en de inhoud smaakt op geen enkele wijze). Het lijkt wel bedorven vloeistof. Maar er zitten ook veel goede groene flesjes bij. Het is echter iedere keer een klap in je gezicht als er zo\’n bedorven flesje tussen zit. Meestal zitten er dan meer in die bewuste krat.

Dat in alle groene flesje Heineken bier \"dezelfde inhoud\" (de normale inhoud) zit. Het mag toch niet zo zijn dat bij 2 groene flesjes Heineken verschillende inhoud zit. Ik zou toch denken dat een bedrijf als Heineken zoiets al lang uit de wereld zou hebben geholpen. Het blijft echter gewoon doorgaan en ik zou onderhand wel eens een keer willen hebben dat dat euvel wordt opgelost!!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Heineken

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Heineken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janus van Meel