Klacht: inhoud lost niet op

op 15 januari 2014 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

De sachets van de cappuccino lossen niet geheel op. Er blijven dikke klonten in het kopje. Bij elke slokje heb je een klont poeder in je mond. Dit heb ik niet eerder ervaren en vind dit ook erg jammer. Heb de ziekte van crohn en dit is de enige koffie die ik kan drinken…

Geen flauw idee..

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nestlé over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nestlé

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nestlé nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Nestlé

3 jaren geleden - Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Excuses voor onze late reactie, wij waren niet eerder op de hoogte van uw klacht. We kunnen u melden dat er een wijziging in de receptuur van onze NESCAFÉ koffievariatie heeft plaatsgevonden. Ook het bereidingsadvies van het product is daarbij aangepast. Na het opschenken met water dat net van de kook af is, dient u de koffie rustig door te roeren en dit na circa 20 seconden te herhalen, zodat de koffie volledig is opgelost. Hopelijk is dit voor u een oplossing. Als u verder nog vragen heeft, kunt u ons bereiken via het telefoonnummer 020- 5699 699. We bedanken u nogmaals voor de moeite die u heeft genomen om ons uw mening te laten weten. Met vriendelijke groet, Nestlé Consumentenservice

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door valexus