Klacht: Ingezakte zitkussens

op 27 mei 2021 over Montel in de categorie Lederwaren

Wij hebben de hoekbank sava gekocht bij Montel Oldenzaal. Al binnen 1 jaar zijn de zitplaatsen ingezakt.
Na vele malen van het kastje naar de muur gestuurd en 5 maanden later zegt de service dat het een model gebonden eigenschap is en dat wij er niet blij mee zijn/niet accepteren, geen klacht is.
Een bank van bijna €3000 die binnen 1 jaar van een strakke bank veranderd in een slordige ingezakte bank is volgens Montel geen klacht.

Als ons probleem opgelost wordt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Montel over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Montel in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Montel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Montel

Heeft op 27 mei 2021 om 15:22 geantwoord

Beste heer en mevrouw Bak,

Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent en deze ervaring heeft met Montel Oldenzaal. Echter kan ik helaas weinig voor u doen op dit moment. Oldenzaal is namelijk een franchise filiaal van ons. Omdat uw aankoop via onze franchiser is gegaan loopt de order dus ook echt via hun ordersysteem en daarbij dus ook de verdere communicatie. Ik zou het graag anders voor u willen oplossen, maar dit is de werkwijze die we hanteren en daar kan ik helaas niets aan veranderen. Ik heb uw melding doorgezet naar Montel Oldenzaal. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Margo Molenaar - Montèl

Reactie van de melder van de klacht JanMinekeBak

1 maand geleden - Ik lees ook in meerdere berichten over klachten bij Montel dat ze het af schuiven met ‘een model gebonden eigenschap’ Dit vertellen ze er niet bij als je de bank koopt

Heeft op 27 mei 2021 om 16:21 geantwoord

Montel geeft bij meerdere klachten aan dat het “een model gebonden eigenschap is. Dit vertellen ze er niet bij wanneer je de bank koopt. Makkelijk afschuiven van problemen ipv oplossen

Alle klachten die gemeld zijn door JanMinekeBak