Klacht: Ingeluist met Slimfruit

op 12 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Hallo ik ben er ook ingetrapt om Slimfruit proefpakket gratis te proberen en hoefde alleen de verzendkosten te betalen. Nu heb ik me Slimfruit gehad een week geleden en ik lees alle Allende op internet over die bedrijf. Dus ik probeer ze te bellen. Maar wegens technische storing niet bereikbaar. Dus ik heb ze 2 e-mails gestuurd waar ze niet op reageren. En ik heb een brief gestuurd naar hun. Dat ik geen intresse heb en de Slimfruit terug wil sturen en dat ik geen abloment wilt en alles stopzet. Dat ik geen intresse hebt. Je heb de kans om binnen 2 weken te reageren als je geen intresse hebt. Dus ik ben optijd. Maarja ik krijg maar geen contact met hun. Dus mijn vraag is. Wat ken ik nog meer doen. Mvg mike

Ik ben tevreden als alles stopgezet is en ik geen abloment op me naam heb ofzoiets. Want ik heb geen intresse in hun

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike hageneez