Klacht: info

op 07 juni 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Als ik iemand via twoo heb leren kennen blijkt achteraf een grote leugen te zijn en met zijn leugens veel vrouwen kwetst. Daarnaast blijkt hij getrouwd te zijn.wij willen vrouewen waarschuwen voor deze man. We hebben n mail naar zijn vrouw gestuurd maar of hij overkomt weten wij niet. Hij heeft tegelijkertijd met veel vrouwen n relatie.
Hoe gaan jullie hier mee om. We weten ook dat hij badoo had. Die heeft al n mail ontvangen

Als u mijn onze vraag beantwoord

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Reactie van de melder van de klacht dontmess

1 jaar geleden - Het enige wat wij willen is dat hij nergens meer op m dating site kan

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

1 jaar geleden - Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Eerst en vooral betreur ik het dat je die ervaring hebt opgedaan. Ik begrijp dat dit pijnlijk is voor jou. Geef je me alsjeblieft de profielnaam, leeftijd en locatie door van die persoon? Ik kijk dan meteen een paar dingen na. Alvast dank voor je medewerking!

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 09 juni 2016 om 07:17 geantwoord

Goedemorgen,

Ik heb zijn account opgezocht en volgens onze gegevens werd het reeds verwijderd. Mocht je toch nog een account van hem opmerken, aarzel dan niet het ons te melden. Je kan dit doen via een e-mail naar info-nl@twoo.com Wij volgen het dan verder op.

Ik wens je nog een fijne dag toe!

Alle klachten die gemeld zijn door dontmess