Klacht: Info

op 20 december 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Ik was heden 21 dec. Omstreeks 8.15 u in uw bedrijf op Donderberg te Roermond. Ik was op zoek naar ‘ kogelbiefstuk ‘ maar ik kon het niet vinden. Ik heb toen een medewerker van dit filiaal gevraagd waar ik het voornoemde product kan vinden. Uw medewerker geeft mij te kennen’ ik ben nog bezig met inruimen’ Maar ik ben verder op zoek gegaan in de vitrines en heb mijn product gevonden! Jammer dat de medewerker mij niet verwezen naar de desbetreffende vitrines! De persoon was een beetje ‘ te kort door de bocht’
Uiteindelijk heb ik mijn product gevonden!

Goeie producten

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 27 december 2017 om 12:57 geantwoord

We hebben nog voor kerst met de supermarkt in Roermond contact opgenomen is en is deze klacht besproken met de supermarktmanager en zijn team. Dit is inmiddels ook teruggekoppeld naar de klant.
Klantenservice Jan Linders supermarkten
Heeft u een vraag, klacht of opmerking? Wij helpen u graag, kijk op onze site http://www.janlinders.nl/waarmee-mogen-wij-u-helpen.html

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Pubben