Klacht: ineens een internet aansluiting voor mijn ipad erbij!!

op 26 mei 2016 over T-Mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn contract liep aan zijn eind en ik belde tmobile voor een nieuw contract met nieuwe telefoon. Mijn exman had een goeie deal voor 38 euro in de maand, dus op 8 april jl belde ik ze, om ook gebruik te kunnen maken van die deal.

echter was ik net te laat…De beste man vroeg wat mijn budget was, of wat ik precies belde, zoiets. Ik zei ik wil niet hoger in mn maandlasten, liefst lager…

hmmm…ok zei hij, ik zal even kijken…

We hebben een deal mevrouw, waarbij u een ipad erbij krijgt.

OOOOo dacht ik cool! Heb nl ook net een ipad nodig, voor mijn zoon van 4. Die ik heb is niet fijn in gebruik.

Affijn, hij zei mevrouw u krijgt hier tevens zoveel MG internet bij, ik zei hoe werkt dat precies dan, hij zei dan kunt u overal internetten…Ikd acht nou wat relaxed, mocht hjet een keer nodig zijn…dan is dat fijn.

Maar thuis heb ik wifi en op kantoor ook, dus internet is in principe verder overbodig voor mij..

u komt met dit abonnement wel op een hoger maandbedrag uit zei hij. O wat dan vroeg ik. Hij zei 66 euro…Ik dacht oei….dat wil ik eigenlijk echt niet…..

Maar na wat wikken en wegen heb ik toch ja gezegd.

Het ging allemaal heel snel en ik kreeg 2 dozen afgeleverd al snel die week.

Ipad uit doos gehaald en in gebruik genomen. Zat ook een kaart bij, blijkt nu dus sim te zijn, maar ik dacht, o laat maar geen idee hoe dat precies werkt dus heb het aan de kant gegooid.

Een paar weken later, nu dus afgelopen week, zag ik ineens een afschrijving van 92 euro.

Ik heb meteen met T-mobile gebeld met de vraag: waarom 92 en niet 66 euro. Ze ging het even nakijken en toen bleek dat ik voor 2 jaar een internet abonnement voor mijn ipad erbij heb afgesloten!!!!!!!!!!!!!

Ik word gek echt!! Nog steeds niet teruggebeld odor de betreffende kerel. Wel een hele boze mail gestuurd, maar ik word met de minuut kwaaier.

ik wil dat dat abonnement van dat internet verhaal eraf gaat. ik wil helemaal geen internet!!!!!!! op mijn ipad of waar dan ook!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over T-Mobile

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over T-Mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kadriye77