Klacht: Incompetente woonconsulent

op 03 augustus 2017 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Wij zijn nu al enkele weken bezig om een woonconsulent (Ik zal nog geen naam vermelden) te pakken te krijgen, er zijn al meerdere notities gemaakt aan deze meneer om ons terug te bellen maar het lijkt erop dat zelfs de receptionisten zich niet aan de afspraak kunnen houden om terug te bellen eind v/d dag. Deze eerdergenoemde consulent is sowieso elke vrijdag al vrij en zit al ruim voor sluitingstijd in de trein, dit is toch geen manier om met mensen om te gaan. Dan krijgen we ook nog te horen dat deze meneer een huurberekening had moeten maken maar dat heeft af laten weten. Wij zitten nu al onnodig meerdere weken in spanning met de vraag of en wanneer wij kunnen verhuizen

Wij zijn pas tevreden als wij op korte termijn een persoonlijke afspraak hebben met deze meneer of als er een andere consulent wordt aangesteld die tenminste niet passief is. Genoeg is genoeg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mart-h