Klacht: incompetent en geen interesse in de wensen van de klant.. ze willen alleen zo veel mogelijk verkopen bij strato

op 08 september 2016 over Strato in de categorie Websites - Building en Hosting

Gister 2 twee gesprekken 45 min aan de telefoon gehangen met strato. Duidelijk geweest dat ik een drupal site draai. Uiteindelijk een managed server afgenomen… hele dag verder bezig geweest om mijn site er naar toe te kopiëren… is het ‘niet mogelijk’ om de optie +followSymLinks aan te zetten.. dus drupal doet het niet. Heb niks aan de server. Weigeren de optie voor me aan te zetten, terwijl mijn site op hun hosting pakket gewoon wel draait, met die optie aan. Helpdesk, nee daar kunnen we niets aan doen… hoezo niet, hij draait nu toch ook op jullie servers/ Mannetje aan de telefoon die er duidelijk niets van snapt en die blijft maar herhalen dat het niet zou kunnen vanwege beveiligingsredenen, bla bla, redenen die dus blijkbaar op de server waar hun hosting pakketten staan er niet toe doet. En dan te bedenken dat dit mijn dedicated server is. Moet ik maar op de drupal forums gaan kijken… nou die oplossing is er niet… en het zogenaamde security probleem overigens ook niet.

Zou leuk zijn als de server het gewoon deed, of de helpdesk naar je luistert en dingen oplost... maar het punt is dat ik hierover had gebeld. Zorg iig dat je medewerkers een beetje weten waar ze het over hebben en wat de mogelijkheden zijn ipv overal maar ja op ze zeggen en mij vervolgens met de problemen op te schepen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Strato in behandeling genomen

Bericht van Strato

11 maanden geleden - Hallo Rudi, ik kan op je naam en e-mailadres helaas geen klantgegevens vinden. Als dit probleem nog actueel is, wil ik je vragen even een e-mail aan stratohelpt@strato.com te sturen, dan kijk ik graag even met je mee.

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Strato een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Strato

Heeft op 01 februari 2017 om 10:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door realfoodruud