Klacht: Incassomedewerker speelt deurwaarder

op 13 februari 2018 over ACCS in de categorie Deurwaarders

Gerechtsdeurwaarder H.G.J.Janssen van ACCS-grechtsdeurwaarders is nauw verbonden aan ACCS-incasso. Beiden maken gebruik van eenzelfde bureau-adres en hetzelfde telefoonnummer.
Dhr. J.Sauvé van het incassobureau als ook Dhr.mr.Murat Aktas (die bij zijn schrijven herhaaldelijk misbruik maakt van de advocatentitel) hebben ons diverse malen -soms meerdere keren op een dag- belast met dreigtelefoontjes. Daarna hebben ze dagvaardingen opgesteld en door een medewerker laten betekenen. Wij hebben hierover contact gevraagd met de deurwaarder H.G.J.Janssen en hiervoor zelfs aangetekende brieven naar zijn huisadres gestuurd.
Telkenmale kregen wij hierop echter reactie van dhr. Sauvé van het incasso-bureau. Ook onze telefonische aanvragen voor contact met dhr. Janssen werden steeds afgewimpeld met “De deurwaarder kan jullie niet te woord staan, niet telefonisch en ook niet persoonlijk.”De rede hiervoor die de telefoniste in dubbelfunctie gaf was dat de deurwaarder geen tijd had omdat hij zoals zijn titel zegt “langs de deuren gaat” en zodoende nooit op kantoor aanwezig is.
Wat we wél konden doen was een mailtje sturen naar de deurwaarder. Dit hebben wij diverse keren geprobeerd, maar steeds kregen we een antwoord op deze mails van……jawel, de medewerker dhr. Jeroen Sauvé van ACCS-incasso die zegt enkele uren per week niet van bureau maar van pet te wisselen door voor de deurwaarder te werken.
In november 2016 heeft een medewerker van ACCS incasso loonbeslag gelegd,en ook de beslagvrije voet hiervoor bepaalt. Natuurlijk te laag.
We hebben heel wat werk moeten verrichten om deze juist te krijgen.
Het beslaglegging ging hierbij vergezeld met intimiderende dreigingen naar de werkgever. Hij, Jeroen Sauvé, zou er persoonlijk voor zorgen dat zijn bedrijf kapot ging als hij niet deed wat hij hem opdroeg.

Uiteraard hebben we een klacht ingediend bij de Kamer voor Gerechtsdeurwaarders te Amsterdam. Door hun is besloten een zitting te plannen voor deze klacht. Inmiddels zijn er 14 maanden van loonbeslag en 13 maanden van klachtindiening voorbij en zijn we nog geen steek verder.

Ik ben tevreden als het bedrijf ACCS incasso en het bedrijf ACCS gerechtsdeurwaarders een fikse boete wordt opgelegd en zij gedwongen worden de onrechtmatig verkregen gelden tetug te geven

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ACCS over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Maggie Stijns