Klacht: Incassobureau ingezet terwijl abonnement al betaald is

op 15 januari 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ontving een brief om te melden dat factuur na herinnering nog niet betaald was. Dit is echter eind november gebeurd. Bij een poging om dit op te zeggen zie ik ook melding dat er al betaald is. Een bericht hiervan komt echter ook bij mij niet binnen. En ook het contactformulier op hun website werkt niet.

Gewenste Oplossing:

- dat men zich excuseert en bevestigd dat de betaling gelukt is en mij correct informeert over de opzeg van mijn abonnementen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 17:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 17:33 geantwoord

Na meer dan een jaar nog steeds in afwachting van een reactie.

Alle klachten die gemeld zijn door pieterdanckaert