Klacht: Incasso vordering die onbekend is

op 05 maart 2016 over EDR Incasso in de categorie Incassobureaus

Uit het niets komt er een 1e sommatie van EDR Incasso over een veronderstelde niet betaalde rekening aan Pro Assist uit 2010 van Euro 17,85.
Ten eerste heb ik geen eerdere mails gezien dus waarom een 1e sommatie met een rente claim en extra kosten. Ten tweede is het iets van ruim 5 jaar geleden en dus absoluut niet meer na te gaan. Iedereen kan wel een rekening sturen. En dan voor het bedrag van Euro17,85.
Onbegrijpelijk en onduidelijk.

Dat er geen emails en of andersinds gestuurd worden met een vordering waarvan mij niet duidelijk is waar deze vandaan komt. Een vordering die ik niet wil betalen omdat het volkomen uit de lucht gegrepen lijkt te zijn. Ook van ProAssist nooit een vordering gekregen. En dat het iets van meer dan vijf jaar geleden is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EDR Incasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EDR Incasso in behandeling genomen

Bericht van EDR Incasso

1 jaar geleden - Wij hebben de klacht van klager geregistreerd en zullen de klacht zo spoedig mogelijk inhoudelijk afhandelen.

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EDR Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EDR Incasso

Heeft op 06 mei 2016 om 10:24 geantwoord

Klager via email uitleg gegeven over ontstaan van vordering. Wij zien de klacht hierbij als opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door scholgjm