Klacht: Incasso puzzel4u

op 27 augustus 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Inzake een achterstallige betaling aan puzzel4u heeft mkbusiness mij gesommeerd te betalen inclusief bijkomende kosten. Ik heb via hun eigen site een betalingsvoorstel gedaan. Zij geven deze mogelijkheid zelf aan op hun site.
Vervolgens werd ik zaterdag 24 augustus gebeld door een medewerker van hun ( die overigens zijn naam niet wilde geven) en me sommeerde het volledige bedrag in 1 keer te betalen. Dit is voor mij niet mogelijk, en vind ik ook onterecht gezien hun eigen mogelijkheid op hun site tot betaling in termijnen

Ik zou het prima vinden om te betalen in termijnen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:27 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door villaverte