Klacht: Incasso onterecht

op 16 augustus 2016 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik krijg van Lindorff elke paar jaar een incasso telefoontje over een openstaande rekening van Canal +. In 2012 gevraagd mij alles door te sturen want ik heb vanaf 2009 geen Canal + gehad, 2 jaar ( 2007-2008 )wel betaalt voor een toenmalige relatie maar daarna opgezegt. Zij tonen mij een contract zonder handtekening en afschrift rekening waarin te zien is dat ik gedurende de looptijd betaalt heb.
Op 8 augustus 2016 kreeg ik weer eens na 4 jr. een telefoontje dat er nog een vordering openstond waarna men mij die weer in de mail heeft gestuurd.

Gewenste Oplossing:

Als deze vordering die in mijn ogen verlopen en onterecht is van tafel is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:25 geantwoord

Geboden Oplossing:

Lindorff heeft de klacht in behandeling genomen. Er is een kopie van het getekende contract opgevraagd en deze is ontvangen. Wij sturen een kopie toe. Tevens leggen wij uit hoe de vordering is opgebouwd. Er is geen sprake van verjaring. Een kopie van de brieven die wij hebben verstuurd zullen wij meesturen. Wij achten de vordering van Canal Digitaal terecht.

Heeft op 29 augustus 2016 om 16:29 geantwoord

U heeft in 2012 mij al een copy doen toekomen vh zogenaamde contract en deze is niet voorzien van een handtekening van mij. Ik ga dus niet betalen voor iets dat ik niet heb gehad en stuur het Door naar SUR mijn rechtsbijstand.

Alle klachten die gemeld zijn door Attsz