Klacht: Incasso niet voor mij bestemd

op 22 januari 2014 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Ik heb in augustus 2013 een incasso vordering ontvangen van Lindorff. na wat uitzoeken door mezelf bleek de incasso onterecht aan mij verstuurd. Het betreft een KPN nota van een vaste aansluiting. De betreffende zakelijke aansluiting heb ik in Juli 2003 via een officieel contract overname formulier overgedragen aan de nieuwe eigenaar van mijn verkochte cafe bedrijf.
Meerdere malen met Lindorff gebeld, en met KPN. KPN geeft aan dat de zaak bij Lindorff ligt (en heeft erkend dat de rekening niet voor mij bedoelt was) maar Lindorff doet er NIETS en dan ook niets aan om de zaak op te lossen. Ik heb nu een verhoogd incasso risico open staan op mijn voor iets waar ik niets aan kan doen. Vele malen gemaild, alle gegevens die ik heb van de overnames door gemaild en er wordt niets gedaan.

Opschonen dat dossier, zodat mijn negatieve toetsing blanco is. En wat mij betreft dit bedrijf royeren. Ze zijn het bestaan niet waard!

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 29 januari 2014 om 15:02 geantwoord

Deze klacht is door Lindorff in behandeling genomen. Klager heeft op 29 januari 2014 een e-mailbericht ontvangen waarin wij om geduld vragen. Lindorff heeft de klacht voorgelegd aan KPN B.V. en zal klager direct informeren zodra een reactie is ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvdwouw2504