Klacht: Incasso kosten

op 22 juni 2016 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice van Segoria.
Ik heb enige tijd geleden iets besteld bij dit bedrijf kort hierna ben ik verhuisd.
Heb mijn adres gegevens niet aangepast dus de brieven kwamen aan op mijn oude adres.
Ook klopten mijn email adres blijkbaar niet..
Stond er .cam ipv com.
Dus ik heb helaas verder geen berichten binnen gekregen van dit incasso bureau.
Nu kom ik echter na 3 weken op mijn ouderlijk adres, en heb ik in deze 3 weken een verhoging gekregen echt werkelijk binnen 2 weken!!
Ik probeer dit uit te leggen dat ik verhuist ben en geen email heb ontvangen.
Gingen ze het na kijken en bleek mijn email adres niet te kloppen..
Toen vroeg ik om een betalingsregeling maar deze Belgische dame was zo onvriendelijk en gooit gewoon de Hoorn op..
Voor mijn gevoel probeerde ik gewoon iets netjes af te handelen!
Daarna bel ik terug krijg ik een heer aan de telefoon waarmee ik niet eens een gesprekje kan hebben.
Meteen je moet betalen enz.
Na mijn mening als een bedrijf 40 euro vraagt voor incasso kosten , moet het ook openstaan voor vragen wat een klant heeft!!
En niet tot 2 keer toe de telefoon op te hangen..
Heel asociaal.
Daarna met Klara gebeld ( zelfde bedrijf)
Daar mijn verhaal uitgelegd en werd ik gelukkig wel netjes geholpen.
Naar mijn mening zijn het hele ongetrainde mensen daar.
Iedereen moet zijn werk goed verrichten ook het personeel van segoria..

Een excuus van het bedrijf.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Segoria

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Segoria nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 28 juni 2016 om 10:44 geantwoord

Geachte mevrouw Bor,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij een inhoudelijk reactie naar u verstuurd per e-mail.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan kunt u telefonisch contact met ons opnemen. Wij zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00 uur te bereiken via 020-808 28 54. Daarnaast kunt u een e-mail sturen naar contact@segoria.nl.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door Laurabudel
x