Klacht: Incasso, bij opgezegd abbonement

op 05 januari 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag ontvang ik van incassobureau Brynhild dat ik mijn abbo op de rtl gp nog niet heb betaald.

Abbonummer: 100274655

Dat klopt omdat ik deze heb opgezegd bij jullie en jullie hierover per mail op 13-10 en 24-11 op de hoogte heb gesteld. Hier is geen antwoord op gekomen. Maar ik krijg meteen een incasso?? Wat is dit voor een belachelijke procedure?

Geen vragen van klanten beantwoorden, maar wel direct een incassobureau inschakelen? Ik heb dit echt nog nooit meegemaakt!

Gewenste Oplossing:

Als u mij persoonlijk te woord staat, de incasso seponeert en het abbonement opzegt. Deze heb ik per mail op 13-10-2015 reeds bij jullie opgezegd.

Gezien ik van het ingeschakelde incassobureau binnen 8 dagen moet betalen. Verwacht ik van u dat u mij binnen 1 a 2 werkdagen belt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte,

Deze klacht reeds behandeld.

Met vriendelijke groet,

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Bart Marcelis