Klacht: Incasso atoomstroom is chaos

op 19 december 2012 over Atoomstroom in de categorie Energieleveranciers

Begin van dit jaar in samenspraak met atoomstroom een afspraak gemaakt dat incasso altijd midden van de maand gaat. Dit gaat 9 van de tien keer goed, maar als het dan ook mis loopt dan snapt niemand binnen atoomstroom wat er gebeurd. Nu ook in november en december een herinnering gehad, maar incasso afdeling van atoomstroom heeft niet de moeite genomen om het bedrag ook daadwerkelijk eerst te incasseren. Na telefonisch contact word je overdonderd met excusses, maar de dame in kwestie weet van niets en moet alles navragen, maar een antwoord komt er niet. Er zou weer iets veranderd zijn in de procedure voor betalen, alleen worden klanten daar niet van op de hoogte gebracht. Vorige maand ook een email aan atoomstroom gestuurd, maar daar ook nooit antwoord op gekregen, terwijl ze zeggen binnen drie werkdagen antwoord te geven. Ook nu was de oplossing volgens de klantenservice om gewoon te betalen, maar dat is het probleem niet, het probleem ligt bij atoomstroom dat ze niet incasseren.

Incasseren midden van de maand, afspraken nakomen die we samen gemaakt hebben. Klanten op de hoogte brengen over veranderingen. En misschien het allerbelangrijkste antwoord geven op gestuurde emails.

Bericht van Atoomstroom

6 jaren geleden - Beste RH306, Bij deze allereerst onze excuses voor de trage gang van zaken. Dit is niet de bedoeling, en daarnaast mag het eigenlijk gewoon helemaal niet gebeuren! Ik ben er nu mee bezig. Ik zie ook dat de aanmaningen al gecrediteerd zijn. Deze zullen verrekend worden met de komende voorschotbedragen. Er zal morgen telefonisch contact op worden genomen om u een status update te geven omtrent de afspraken die zijn gemaakt voor het incasseren van voorschotnota's. Met vriendelijke groet, Atoomstroom Webcare

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Atoomstroom in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Atoomstroom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Atoomstroom

Heeft op 17 juni 2013 om 11:37 geantwoord

Het betalingsmoment is voor de klant nogmaals aangepast. Atoomstroom blijft werken aan de dienstverlening en probeert zo snel mogelijk op e-mail te reageren.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Atoomstroom beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door RH306