Klacht: incasso activiteiten opstarten na een succesvol doorlopen minnelijk traject

op 05 september 2018 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Betreft mijn broer met een verstandelijke beperking en schulden. Bewindvoering uitgesproken en toegelaten tot de schuldhulpverlening en heeft een minnelijk traject succesvol doorlopen. Nu na 9 maanden einde minnelijk traject probeert lindorff op een oude schuld die is meegegaan in het minnelijke traject deze schuld te laten herleven en probeert mijn broer te dwingen te betalen anders wordt een andere gerechtsdeurwaarder ingeschakeld met extra kosten. Schandalig. Klacht wordt ook gemeld aan de NVVK

Als Lindorff door de branche wordt aangesproken en lindorff met dit soort praktijken ophoud.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 06 september 2018 om 10:00 geantwoord

Heeft op 06 september 2018 om 11:23 geantwoord

Naam en adres en saldo van de openstaande vordering met referentienummer zijn doorgegeven met een aantal vragen en verzoek om rectificatie en verwijdering van gegevens van mijn broer uit adminisyratiesysteem. Ik neem morgen tel. En via mail contact met lindorff op. Vriendelijke groet wil houben

Alle klachten die gemeld zijn door Wil Houben