Klacht: Incasso

op 19 september 2018 over Bos Incasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Krijg geen reactie op verzonden email naar info@bosincasso.nl
Krijg op de website de volgende melding:

Contact
Het formulier is niet verstuurd. Dit kan één van der onderstaande oorzaken hebben:

U mag slechts twee keer per 30 seconden een formulier versturen
Indien u bestanden heeft geüpload zit hier een bestand tussen die niet is toegestaan (PDF. JPG en Word document zijn wel toegestaan)
Indien u bestanden heeft geüpload, kan het zijn dat u het limiet van 5MB heeft overschreden

Maakt niet uit wat ik doe maar de website functioneerd niet.

Gewenste Oplossing:

Dat er gereageerd word op mijn vragen.
De betalingstermijn wordt opgeschort totdat de zaak duidelijk is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bos Incasso

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bos Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Pacem