Klacht: Incasso

op 24 februari 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Gisteren werd ik gebeld door Direct Solutions met de melding dat ik in januari een email heb ontvangen mnet een koopovereenkomst met Benelux BV. Dit zou gaan over hotelkortingen. tevens schijn ik volgens deze mevrouw een email met diverse kortingscodes te hebben otvangen voor hotelkortingen.
Ik heb verteld dat ik niets heb ontvangen en zeker niets heb toegezegd. Ik moet direct een bedrag van 142,40 € overmaken anders volgt er een gang naar de deurwaarder. Vandaag een email ontvangen en hierop gereageerd dat men mij eerst maar eens bewijzen aan moet leveren wat er dan gestuurd is met herinneringen. Ik heb nooit van deze firma gehoord en normal gesproken, als je niet aan jet betalingsverplichting voldoet, volgt er eerst een herinnering over je betalingsachterstand. Daarna moet een bedrijf melden wanneer een incasso ingeschakeld gaat worden. Wordt vervolgd…

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer deze beschuldiging aan mijn adres van wanbetaling ongedaan gemaakt wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door Norrie4963