Klacht: Incasso

op 21 februari 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

Al jaren ( en dat zijn er heel veel ) ben ik geabonneerd op het tennismagazine en In 2012 heb ik een machtiging afgegeven voor een bedrag van € 34,50. Dit bedrag werd in 2013 en 2014 netjes in januari van mijn rekening gehaald. Begin november 2014 zag ik, dat er al in november het bedrag van € 36,50 van mijn rekening gehaald werd voor het jaar 2015,terwijl het €34,50 is ik een machtiging voor dit bedrag heb afgegeven, omdat het niet duurder is geworden,wat ik geblokkeerd heb omdat ik het hier niet mee eens ben. Veel mailtjes heb ik gestuurd, en wat ik ook schreef, het werd gewoon genegeerd, en bij het laatste bericht wat ik van ze kreeg, stond dat ik 3 maanden een opzegtermijn had, en dat ze vandaar de incasso deden , nu ik heb het abonnement niet opgezegd, en zal dit ook niet doen dus stuurde ze 4 x een acceptgiro De vraag waarom het in 2013 en 2014 wel gewoon in januari van mijn rekening werd gehaal ( heb bewijs daarvan als bijlage meegestuurd ) nu antwoord kreeg ik er niet op. Nu doen ze het weer, geld er afhalen van € 38,50 terwijl het € 34, 50 is niet duurder is geworden weer in november terwijl mijn abonnement op 22 januari 2016 ingaat. Ik heb dit geblokkeerd, weer een mail er over verstuurd, wat dus voor de zoveelste keer niet goed gelezen wordt, alleen wat ze willen lezen, en niet over waarom het nu weer gebeurd terwijl het in 2013 en 2014 in januari het bedrag geïncasseerd werd

Als ik antwoordt op mijn vraag krijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Zwotlana XL

3 maanden geleden - Na meer dan een jaar, nadat dit bericht geplaatst is, wordt er op gereageerd.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 16:06 geantwoord

Geachte,

Deze klacht is reeds behandeld.

Abonnementenland

Alle klachten die gemeld zijn door Zwotlana XL