Klacht: Incasseren abonnement terwijl ik niet akkoord ben gegaan

op 28 juli 2017 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Ik heb een gratis account aangevraagd. Na een ruime week kreeg ik een aanbieding te zien. Daarop heb ik geklikt om te kijken wat het inhoud. Omdat het in mijn ogen te duur is, heb ik het weggeklikt.
Ik heb bij mijn weten, mijn bankgegevens niet achtergelaten. En heb zeker geen akkoord gegeven.
Kort daarop kon ik opeens ook berichten sturen. Ik dacht dat dit een tijdelijke actie was ‘om je lekker te maken’. Dat is nu een paar dagen geleden. Vandaag bleek, toen ik op mijn bankafschriften keek, dat ze twee best flinke bedragen (samen meer dan 100 euro) van mijn rekening hebben afgeschreven. Die heb ik gestorneerd. En hen proberen te bellen. Maar je kunt ze maar twee dagen per week ban 10 -12 uur bellen. Daarop heb ik een mail gestuurd. Naar zo’n klantvriendelijk mailadres ‘customercare@…’. Daar geven ze aan dat ze wel binnen 48 uur zullen reageren.

Dat de incasso terug wordt gedraaid en dat ze dus niets meer van mij te vorderen (denken) te hebben. En dat ze dit ook aanpassen opdat anderen er ook niet intrappen. Ik ben mondig maar ik weet niet hoe dat met anderen zit.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 19408189