Klacht: In het algemeen slechte kwaliteit voor een hoge prijs

op 28 april 2017 over Hugo Boss in de categorie Mode

Ik heb in het verleden enkele keren kleding van Hugo Boss gekocht, en bij alle items viel achteraf de kwaliteit erg tegen, terwijl je er toch een behoorlijke prijs voor betaald.:
– Een “echt” lederen riem van 100 euro, die na een paar keer dragen al barsten en scheuren begon te vertonen.
– Een overhemd (Boss black label) dat na een keer wassen (en echt geen hoge temperatuur!) al vale randen had,
– een trui die na korte tijd al begon te pillen, en er na 2 keer wassen al oud en verwassen uit zag.

Ik heb daarom daarna nooit mee iets van (Hugo) Boss gekocht, je betaalt vooral voor het merk,ze hebben ook wel mooie kleding, maar je moet het wel mooi in het rek laten hangen ­čÖé
Nog 1 keer heb ik enkele Hugo Boss pakken gepast in een winkel, maar je ziet en voelt gewoon dat de kwaliteit niet best is, zeker voor ongeveer 600-700 euro! Ik heb later voor 250 euro een minstens zo mooi pak van veel mooiere kwaliteit gekocht. Van een ander merk dus.

Ik wil best meer betalen voor kwaliteit, maar dan moet het dus ook van goede kwaliteit zijn, en dat is bij Hugo Boss niet het geval wat mijn ervaringen betreft.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hugo Boss

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hugo Boss nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jomanda