Klacht: In 2017 nog steeds 6 weken wachttijd op voorstel afkoop pensioen

op 25 september 2017 over ASR in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Naar aanleiding van de klacht van een andere a.s.r. klant uit 2015 had ik
verwacht, dat de doorlooptijd van 6 weken verleden tijd zou zijn.

Helaas…ook ik heb een mail ontvangen, waarin staat dat ik binnen “maximaal” 6 weken een respons ontvang. Mijn mail is verstuurd op 21 september, wat inhoudt, dat ik uiterlijk 2 november 2017 een reactie kan ontvangen….

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer a.s.r. in staat is mij een voorstel te doen binnen 1-2 weken. Uiteraard begrijp ik, dat het druk kan zijn en er achterstanden ontstaan etc. maar in deze tijd is 6 weken mijns inziens achterhaald!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASR over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ASR in behandeling genomen

Bericht van ASR

1 maand geleden - Telefonisch is het helaas niet gelukt om u vandaag te spreken. Onze klachtbehandelaar stuurde u een e-mail over het vervolg op uw klacht. Wij bieden u onze excuses aan voor de vertraging bij de afkoop van uw pensioen. De afkoop van uw pensioen is in behandeling genomen. Voor eventuele vragen neemt u contact op met uw klachtbehandelaar van a.s.r. Met vriendelijke groet, a.s.r.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASR

Heeft op 10 oktober 2017 om 14:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

U ontving van a.s.r. de mededeling dat de afkoop van uw pensioen in behandeling werd genomen. Gisteren bevestigde u ons dat u het afkoopbedrag ontving. Per e-mail bedankte u ons voor onze inzet. Vandaag sluiten wij uw klacht. Voor eventuele vragen neemt u contact op met uw klachtbehandelaar van a.s.r. Met vriendelijke groet, a.s.r.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Pasman