Klacht: ik zou post.nl geen retour bericht verzonden hebben ivm een eerdere klacht

op 27 juli 2017 over Postkantoor.nl in de categorie Post

Geachte post.nl beweerd dat ik hen geen feedback zou toegezonden hebben ivm een eerdere klacht. Ik heb 11/6/2012 een paket verz.van 25 kg naar Bandung INDONESIE DEZE IS TOT OP HEDEN NIET AAN GEKOMEN.ik weet wel post.nl wil mij voor e o a idioot laten door gaan ,Volgens mij hebben ze de verkeerde voor..Ik heb hun verschillende malen laten weten dat mijn paket is verzonden va post.nl kerkpl.4 Den haag tja dit is nogaltijd inNederland.Ik weet wel post.nl wil mij zo gek msaken dat ik mij wil terug trek maar dit gaat door totdat ik er bij neerval.

post.nl heeft mij per email laten weten ,dat post.nl mijn paket van 25kg zijn kwijt geraakt en dat ik ook geen verzekerings uit betaling kon rekenien
het zei 500 euro onder getekend mr.A Draaisma hoofd paketten dienst .post.nl maw door zijn halv werk ben ik mijn paket kwijt geraakt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postkantoor.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postkantoor.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fattur rachman