Klacht: Ik wordt gestalkt door Veronica Magazine

op 26 juli 2016 over Veronica Magazine in de categorie Magazines

sinds begin juli wordt ik gebeld. heb mijn abo dit jaar opgezegd.
Meerdere keren per dag.niet elke dag, maar zo’n 3 dagen per week. Soms zelfs zaterdagochtend. als ik dan opneem en zeg dat ik geen interese heb, heb ik tot 3 keer toe gehoord: u weeet niet eens waarover ik bel dus dit kunt u niet zomaar aangeven.

Vervolgens neem ik op en zeg ik niets en dan hoor ik een bandje over bel me niet register.

mij de garantie geven dat ik niet meer gebeld word. dit is toch te belachelijk voor woorden? het is nu pesterij aan het worden! en ik zal ook nooit meer een aanbeveling geven over jullie. zeker geen nieuw abonnement hoewel ik hem altijd wel graag lees.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Veronica Magazine in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Veronica Magazine een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Veronica Magazine

Heeft op 27 juli 2016 om 09:15 geantwoord

Geachte mevrouw van Woensel,

Hartelijk dank voor uw bericht waarin u aangeeft dat u regelmatig gebeld wordt door onze collega's.

Wij helpen u graag verder en hebben uw gegevens erbij gepakt. Indien het telefoonnummer die u hier heeft opgegeven juist is, dan hebben wij deze verwijderd. Mocht u op een andere telefoonnummer gebeld worden, dan dient u dit nog aan ons te laten weten.

Het verwerken kan enkele dagen duren. Excuses voor het ongemak.

Sanoma Wecare Team

Alle klachten die gemeld zijn door ikbennietblij010