Klacht: Ik wil van ‘ikwilvanmijnautoaf.nl’ af!!

op 08 april 2017 over ikwilvanmijnautoaf.nl in de categorie Autodealers

Zo juist ben ik benaderd door Rene van ikwilvanmijnautoaf.nl, de dwingende en geraffineerde manier van praten heeft mij aan het denken gezet. Samen met de koper heb ik mondeling afgesproken dat de koop niet meer doorgaat. Rene verteld mij doodleuk dat hij voor dezelfde prijs een andere verkoper gaat zoeken. Juist de manier waarop hij dit verteld, heb ik besloten om geen zaken meer met jullie meer te doen. Een dwingende manier van praten is niet erg servicegericht.

Daarnaast is mij van te voren niet verteld van een koopovereenkomst!! Toen er een bedrag werd geboden, heb ik samen met mijn vader op mijn mail gekeken waarop hij alles ging lezen en ineens hadden wij een koopovereenkomst! Toen ik de situatie aan de telefoon vertelde dat wij geen koopovereenkomst hadden gezien vertelde Rene mij doodleuk dat ik maar wat beter had moeten lezen.

Mijn vader heeft op de koopovereenkomst gedrukt, waardoor ik zelf niet als persoon een overeenkomst ben aangegaan! Ik wist van te voren niet eens dat er een overeenkomst was. De manier hoe jullie mij verplichten tot een verkoop is niet netjes! De verkoper en de koper hebben mondeling besloten dat de verkoop niet doorgaat.

Ik wil dat mijn auto en gegevens uit jullie bestand worden gehaald en ik niks meer met jullie te maken meer heb! Door de manier hoe jullie zaken doen, heb ik besloten dat ik baas over mijn eigen auto ben en ik zelf wil beslissen wat ik ermee wil gaan doen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ikwilvanmijnautoaf.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dlnnayy