Klacht: ik wil mijn lidmaatschap opzeggen….maar ik weet mijn wachtwoord niet meer.

op 28 april 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben gratis met de site begonnen. 26-02-2016 heb ik 50,97 betaald
WorldPay CP 4979882720 1120000276075429 LEXA ILIUS voor 3 maanden. Mijn profiel is goedgekeurd. Bij mijn weten heb ik nooit een wachtwoord gehad omdat ik zo op de site kon.
Het is geldig tot 26 mei 2016. Ik kan niet meer op de site komen…maar wordt steeds doorverwezen naar Lexamore….maar dan moet ik weer betalen en dat wil ik niet.
Ik wil mijn lidmaatschap stopzetten maar weet geen wachtwoord.
Via Het Lexa Team wordt een aantal keren via Ref1901557 gereageerd en gezegd dat ik een e-mail krijg waarmee ik mijn wachtwoord kan wijzigen. Niets gehad.
Via Lexa.nl wordt mij een aantal keren gezegd, nadat ik gemaild heb dat ik mijn wachtwoord niet weet, dat ze mij, binnen 5 min. een mail sturen. Ook hier niets gehad.

Ik wil me graag uitschrijven, beëindigen, stoppen met Lexa, en weet
niet hoe dit moet. Heel graag hulp hierbij.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik kan stoppen met Lexa.nl.
En dus ook niets meer hoeft te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door truc