Klacht: ik wil mijn geld terug van Schipholtickets

stefanopgelicht op 26 april 2020 over Schipholtickets.nl‎ in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hetzelfde als alle andere gedupeerden.
Mijn terugvlucht van Bangkok naar Amsterdam zou 1 april zijn. Die vlucht is geannuleerd door etihad.
Schipholtickets zou een nieuwe vlucht voor mij moeten regelen of een voucher oid. Maar ze zijn totaal niet te bereiken en via hun website kan je ook geen wijzigingen maken, kan kom je op een error pagina terecht.
Schipholtickets moet aanspreekbaar wiegen gesteld en ze moeten aan hun plicht voldoen om te reageren op de berichten van hun klanten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Schipholtickets een nieuwe vlucht voor mij regelt om terug in Nederland te komen of wanneer ik mijn geld terug krijg van mijn oorspronkelijke terugvlucht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schipholtickets.nl‎

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schipholtickets.nl‎ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stefanopgelicht