Klacht: Ik wil mijn geld terug.

op 14 februari 2017 over Taartprintje in de categorie Bakker

Op woensdag 25-1-17 deed ik een bestelling na eerst vraag gedaan te hebben via het contact formulier op de webshop. Met onder andere daar in \\\’dat ik het voor aanstaande vrijdag in huis nodig heb\\\’. En mij via de mail onder andere medegedeeld werd \\\’bestelling die op werkdagen voor 15:00 besteld zijn de zelfde dag nog verzonden word\\\’ . De bestelling werd uit eindelijk pas donderdag 26-1-17 verzonden en had het vrijdag 27-1-17 pas in huis. Te laat dus en ik er dus niks meer aan heb. En ik na het weekend contact had opgenomen dat ik graag mijn geld terug wil en mij opgelicht voel. En toen begon het heen en weer mailen. En in eerste instantie de schuld in PostNL hun schoenen werd geschoven en later ook de mijne. Inmiddels zijn we 2 weken verder en heb ik nog steeds niet mijn geld terug. En ik ben het nu wel zat. Ik noch PostNL zijn niet verantwoordelijk als hun niet goed de binnen gekomen berichten/mails lezen. En dingen toe zeggen die ze achteraf niet waar kunnen maken. En ook niet aan gemaakte afspraken houden. En ook zeer schofterige onprofessionele houding op na houden hoe ik te woord word gestaan en afgelopen 2 weken behandeld ben als klant zijnde!

www.taartprintje.com

Dit is het verhaal in het kort.

Ik van Dennis B. en Chermène P. het volledige bedrag terug krijg voor het bestelde product en verzendkosten.

Reactie van de melder van de klacht Saar Raas

3 jaren geleden - Ik heb inmiddels contact gehad met diverse en Dennis B. en Chermène P. van op de hoogte gebracht. Ze hadden tot 13 feb 17 de tijd m'n geld netjes volgens afspraak terug te storten. En ze weigeren medewerking te verlenen. Echt zeer schofterige onprofessionele klantonvriendelijk houding richting klanten toe! Hun zaten fout niet ik en ook PostNL niet. Ik heb juridisch advies gevraagd en ik heb recht op m'n geld terug. We zijn inmiddels 3 weken verder en deze twee zijn oplichters! Ik wil m'n geld terug daarvoor had ik na Dennis het vroeg m'n bankrekeningnummer gegeven. Afspraken zijn afspraken!

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Taartprintje in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Saar Raas

4 maanden geleden - Dit speelde zich 3 jaar geleden af en nu zie ik in mijn mailbox dat ze op 20 mei 2020 om 23:57, 23:58 verzoek doen om ze te beoordelen en om 23:57 mijn klacht in behandeling is genomen om vervolgens vandaag 21 mei 2020 om 00:00 weer mail krijg om ze te beoordelen. Bij deze hebben ze dikke 1 gekregen maar zelfs dat zijn deze scammers niet eens waard. Deze lui waren zelfs zo triest om met leugens de politie op mij af te sturen en ik advocaat in handen had moeten nemen terug in februari 2017! Met mijn advocaat hadden ze afgesproken dat als het via hun de aankoop in originele verpakking terug gestuurd zou worden ik dan mijn geld terug gestort zou krijgen. Raad eens? Aankoop netjes terug gestuurd. Geld terug gehad? NEE! Ze zijn vieze scammers!!! Hoop dat het geld het waard was. Ik geloof in karma en hun komen zich zelf nog wel keer tegen. Als ze nog actief zijn bestel niks bij hun want het zijn scammers die hun afspraken niet na komen!!! Echt diep trieste schofterige harteloze wezens. En dan nu opeens 3 jaar later mijn klacht in behandeling nemen. Heeft ook echt heel veel nut nu nog. Beter maken ze alsnog mijn beloofde geld terug over. Ik heb plaatsvervangende schaamte voor dit koppel die zo onterecht met andere omgaan. Maar goed Karma!

Reactie van de melder van de klacht Saar Raas

4 maanden geleden - En beter laten ze mij met rust verder ook. Want het heeft geen nut om mijn klacht 3 jaar te laat in behandeling te nemen. En nadat ze geweigerd hebben mijn geld terug te storten terwijl daar duidelijke afspraken over waren gemaakt. En ik overweeg als ze mij nu opnieuw gaan en blijven lastig vallen de melding over deze scam praktijken in 2017 aan te vullen nu in 2020 bij de politie! KARMA!!!

Alle klachten die gemeld zijn door Saar Raas