Klacht: ik wil mijn geld terug!

op 17 mei 2016 over Scheidegger Opleidingen in de categorie Opleiding

,,Allround-Schoonheidsspecialist\\\”
(kost alleen geld, en heel weinig kennissen!)

1.Weinig praktijk-maar veel theorie! Waarom? Schoonheidssepcialist moet meer praktijk hebben dan theorie, die kan in thuis leren,want volgens mij iedereen kan lezen!

2.Voor 2300€ wacht ik meer praktijk, of Scheidegger moet zorgen over de stageplekken, want in bv. Flevoland is echt moelijk te vinden!!!Ik heb niks gevonden, geen salon, geen eigene praktijk, waar ik oefenen kan!

3. Merkloze producten, met die is echt moelijk te werken(bv.scrub was TE droog, via Podiamed) en Scheidegger hebben andere productenlijst gegeven aan de studenten, wat we nodig hebben! Heel veel last! Na het eerste les moeten we nog naar de Kruidvat/Etos gaan en dit kopen, dat kopen, want de productlijst was onvolledig!En kost ook nog geld!

4. De lessen beginnen niet op tijd! Soms de lerares komt na 10 uur! Ik woon in Lelystad, maar ik was altijd precies daar! Belachelijk!

5. Ondernemerswaardigheden: was helemaal niet duidelijk! Moet op de moduleopdracht concentreren niet op de thuiswerk
Ik ben helemaal ontevreden! Misschien heb ik te laat mijn klacht doorgegeven,maar ik wacht tot nu toe(ik dacht,kan ik ergens werk gevonden) maar helaas niet!
Ik heb ook klachten gelezen van andere studenten! We betalen alleen heel veel geld, en krijgen we onvoldoende opleiding! En daarom heb ik geen werk gevonden, want ik geen ervaring heb, en weinig kennissen!Dankzij Scheidegger!
In mijn land heb ik geleerd medisch massage en nog veel soorten(meer dan 1 jaar, uitstekende opleidingen en veel praktijk 5 dagen in de week, en daar had ik vroeger werk, hier niet)!

Oh, jah, nog iets: in pagina van Scheidevger staat: ,,Deze opleiding wordt verzorgd op MBO-niveau.\\\” en wat heb ik gekregen? Vakdiploma! Dit is een echte misleiden!

En mijn medestudenten hebben ook al klachten nog in 2014 toen we met de opleiding begonnen. En gebeurd niks!

Ik wil alle geld terug en ik doe het cursus opnieuw! (in mijn land)!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Scheidegger Opleidingen over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Scheidegger Opleidingen in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Scheidegger Opleidingen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Scheidegger Opleidingen

Heeft op 19 mei 2016 om 15:15 geantwoord

Beste Zsuzsanna,

We hebben in mei met jou contact gehad over deze klacht.

Heb je nog vragen, neem dan contact met ons op via het telefoonnummer 035 - 7 121 992 of stuur een e-mail via het adres: info@scheidegger.nl.

Scheidegger Opleidingen
Tel: +31 35 7 121 992
Email: info@scheidegger.nl

Heeft op 19 mei 2016 om 16:06 geantwoord

Dit is geen oplossing!!!
Jullie zeien: ,,ja waarom heb ik niet tijdens de opleiding gezegd mn klachten?\\\" En als ik nu zeg? Dan is het geen klacht meer? Volgens mij wel!
Ik heb nog nooit zo klote ,,opleiding\\\" gevonden!

Bericht van Scheidegger Opleidingen

10 maanden geleden - Beste Zsuzsanna, Je hebt alle lessen en examens gevolgd van deze opleiding en tevens het studiemateriaal gebruikt en het diploma in ontvangst genomen. Tijdens jouw opleiding heb je geen klachten aan ons doorgegeven of onvrede geuit. Jij en jouw medestudenten scoorden, ten tijde van jouw opleiding, alle modules met een ruime voldoende. Wij zien dan ook geen reden om de kosten van de opleiding die je reeds hebt voltooid te vergoeden. Met vriendelijke groet, Scheidegger Opleidingen Tel: +31 35 7 121 992 Email: info@scheidegger.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Susan8803