Klacht: Ik wil mijn bestelling ontvangen

op 06 juni 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 29 mei heb ik een mail gekregen van de leverancier van de fiets voor mijn dochter. Deze zou volgens track en trace op di 30 mei geleverd worden. Dit kon niet (tussen 10 _17) dus verzet naar vrijdag 2 juni. Na 10 uur vrij genomen. 10.30. Track en tracé zegt opeens. Pakket niet geleverd ivm sorteerfout. Ik bellen.. half uur wachten. Zegt medewerker pakket komt vanzelf. Nee mevrouw ik wil graag weten wanneer?. Ik neem aan dat jullie klanten die hun pakket niet geleverd krijgen meteen opnieuw inplannen?bijvoorbeeld morgen. Zaterdag… Nee het is te druk!!!! Ze snapte dat het vervelend was maar het kon wel even duren. Dinsdag misschien .. Nee dus… het is nu woensdag en pakket is nog steeds niet ingepland!!! Een cadeau voor mijn dochter.. en niemand weet wanneer haar fiets nu gaat komen…. er is toch wel een expres service. Dit is hele slechte reclame voor de fietsenmaker… die er eigenlijk niets aan doen maar waar ik nu geen fiets meer wil bestellen als die door dynalogic geleverd moet worden

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn fiets hier is op 7 juni in de middag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynalogic

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dynalogic nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Marijhen

5 maanden geleden - Vandaag is het 9 juni. Er is nog niet veranderd aan de status sorteerfout. We wachten verder af... snap echt wel dat het druk is enz... maar niet communiceren is dodelijk voor de sfeer en je klanten...

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynalogic in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Marijhen

5 maanden geleden - Ik heb na twee weken op 12 juni mijn bestelling ontvangen. Veel te langzaam en drukte is volgens mij niet het probleem van de klant. Wat ik als gewenste oplossing wil is vergoeding van de gemaakte belkosten met de klantenservice. Bij wet is het zo geregeld dat de kosten niet hoger dan gewoon bellen mogen zijn. Dynalogic verrijkt zich door de hoge belkosten ... deze zou ik dan ook graag terug ontvangen. Ik hoor graag van Dynalogic. En ze hoeven niet te zeggen dat ze ook op andere manieren bereikbaar zijn. Daar reageren ze niet... en de wet is de wet. Voor iedereen. Je kan de gemaakte belkosten. Terugvorderen. Via je provider.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Mevr. Lagemaat,

Bedankt voor uw bericht. Allereerst onze excuses voor de vertraging! Aan de hand van uw gegevens is inderdaad in te zien dat er uw order op sorteerfout is komen te staan. Onze collega's van de klantenservice kunnen op dat moment inderdaad alleen aangeven dat u het beste de status in de gaten kunt houden via uw MyDynalogic. Zij kunnen inderdaad niet inzien wanneer dit opgelost zou moeten zijn.
Zodra het opgelost is, krijgt u weer de mogelijkheid om de order opnieuw in te plannen. Onze collega's hebben getracht om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen.
Ik ben het volledig met u eens dat er beter gecommuniceerd had kunnen worden. Normaal worden klanten ook op de hoogte gesteld van de status. We hebben uw order ook als voorbeeld doorgezet naar de betreffende afdeling. Nogmaals excuses!

Als Dynalogic zijnde willen wij u als consument zo goed mogelijk voorzien van informatie omtrent de bezorging van uw pakket. Wij bieden daarom een online platform (MyDynalogic) dat u kunt raadplegen in geval van vragen over de bezorging. Daarnaast zijn wij via verschillende online kanalen, zoals e-mail, formulieren op onze website en Social Media bereikbaar voor vragen.
Naast deze online kanalen hebben wij een gespecialiseerd callcenter dat u als consument kunt raadplegen voor vragen over u bezorging. Dit is geen gratis telefoonnummer. Het telefoonnummer dient puur als informatienummer en zijn wij hiermee niet in strijd met de wet- en regelgeving. Wij kunnen uw verzoek tot compensatie van de belkosten dan ook niet honoreren. Het spijt me u niet anders te kunnen berichten!

U geeft aan dat u ons niet kunt bereiken via andere manieren. Wat jammer dat u dit zo ervaart! We hebben uw order erbij gepakt en aan de hand van uw gegevens gekeken waar wij niet hebben gereageerd.
U heeft 2-6-2017 een mail gestuurd en wij hebben u 8-6-2017 een reactie gestuurd. Wist u dat wij ook via Social Media bereikbaar zijn zoals Facebook? Ik zie hier geen bericht onder uw naam, wellicht heeft u met een andere naam gereageerd?

Gelukkig zie ik dat u uw order inmiddels ontvangen heeft. Ondanks de vertraging wil u alsnog veel plezier wensen met uw bestelling!

Met vriendelijke groet,

Team WeCare Dynalogic

Heeft op 26 juni 2017 om 11:35 geantwoord

Ik kan hier natuurlijk niets mee... na zes dagen reageren op een vraag over een niet geleverde bestelling is natuurlijk belachelijk langzaam... Daar wacht geen mens op. Ik heb begrepen dat ik wettelijk de belkosten kan terugvorderen.. zie radioaflevering radar. Uit principe ga ik dat ook doen. Daar werd ook geadviseerd een klacht in te dienen bij de autoriteit consument en markt over de praktijken van dynalogic

Bericht van Dynalogic

4 maanden geleden - Beste Lagemaat, U heeft een opmerking over het betaalnummer van Dynalogic, een onderwerp dat werd aangesneden in de uitzending van Tros Radar Radio en wij begrijpen uw vraag omtrent dit onderwerp. Zoals gezegd, als Dynalogic zijnde willen wij u als consument zo goed mogelijk voorzien van informatie omtrent de bezorging van uw pakket. Hiervoor bieden wij het platform van MyDynalogic aan. Daarnaast zijn wij via verschillende online kanalen, zoals e-mail, formulieren op onze website en social media bereikbaar voor vragen. Naast deze online kanalen hebben wij een gespecialiseerd callcenter dat u als consument kunt raadplegen voor vragen over u bezorging. Dit is geen gratis telefoonnummer. Het telefoonnummer dient puur als informatienummer en ondanks de berichtgeving van Radar zijn wij hiermee niet in strijd met de wet- en regelgeving. Betreffende uw opmerking over de afhandeling van uw mail, u heeft een mail gestuurd naar een klachten afdeling. Dit is inderdaad niet de afdeling die u per direct een antwoord kan geven op uw service vraag. Spijtig te vernemen dat dit niet duidelijk was! Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Marijhen