Klacht: ik wil mijn abonnement opzeggen

op 20 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw account op Huurwoningen.nl is uitgeschreven. U heeft tijdens uw actieve account 2 incasso's gestorneerd. Wij hebben u hier 2 facturen voor verzonden. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 25 juli 2016 om 10:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Indien u een premium account kunt u direct inloggen en reageren op het aanbod.
Uw account op Huurwoningen.nl is uitgeschreven.
U heeft tijdens uw actieve account 2 incasso's gestorneerd. Wij hebben u hier 2 facturen voor verzonden.U heeft tevens te allen tijde contact kunnen opnemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Maria-Elisabeth