Klacht: Ik wil mijn abbonement opzeggen astublieft

op 13 september 2017 over MijnAlbum B.V. in de categorie Internetshops - bedrukte produkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MijnAlbum B.V. over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht ted@quicknet.nl

8 maanden geleden - Ik wil dus graag mijn abbonement opzeggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MijnAlbum B.V. in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MijnAlbum B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MijnAlbum B.V.

Heeft op 14 september 2017 om 09:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Het is uiteraard geen probleem om je abonnement op te zeggen. Je kan dit doen door in het profiel van je account bij 'account aanpassen' de verlenging uit te schakelen of door meteen contact met ons op te nemen via de e-mail op support@myalbum.com. Wij horen graag van je!

Met vriendelijke groet,

Marrit van den Berg
Helpdesk

Alle klachten die gemeld zijn door ted@quicknet.nl