Klacht: Ik wacht al sinds november op een restitutie

op 20 februari 2016 over Abonnementenland in de categorie Tijdschriften

In november heb ik het abonnement op de Playboy opgezegd nadat ik de acceptgiro van €79 had betaald. Bij de opzegging kon ik kiezen uit een aantal mogelijkheden. Ik heb toen gekozen om nog 3 nummers te ontvangen voor €27,15 inclusief administratiekosten. Ik verwacht dan ook een restitutie van €51,85.
Ik heb inmiddels 3 contactformulieren ingevuld, 3 tweets gestuurd en zelfs gebeld. Aan de telefoon werd mij beloofd dat het uitgezocht werd en dat ik teruggebeld zou worden. Het blijft stil…
Bijzonder, vraag me af of jullie zo stil zijn als jullie van mij geld krijgen… Dan is jullie administratie natuurlijk wel op orde.
Betreft abonneenummer 11686419

Als ik het restitutiebedrag terug heb en excuses zijn aangeboden.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Abonnementenland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Abonnementenland nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht MikevdHam

1 jaar geleden - Helaas nog geen reactie....

Bericht van

1 jaar geleden - Geachte heer Van der Ham, Onze welgemeende excuses voor de gang van zaken. Er staat een bedrag van € 51,85 klaar om te worden teruggestort op uw rekening. U kunt dit eind deze maand verwachten. Excuses voor het ongemak en hopende u hiermede voldoende van dienst te zijn geweest. Met vriendelijke groet Abonnementenland Marjon van Rij Administratief Medewerkster

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Abonnementenland in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Abonnementenland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Abonnementenland

Heeft op 26 april 2017 om 12:23 geantwoord

Deze klacht is opgelost. Als er vragen zijn kunt U contact opnemen met de klantenservice.

Abonnementenland.

Alle klachten die gemeld zijn door MikevdHam