Klacht: ik vraag om antwoord, zij reageren niet!!!

op 16 juli 2021 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Na afloop van vaneen vijfjarig contract van 17,50 p. maand, afschrijvingen van 37,00.Twee mails gestuurd naar klantenservice, .gevraagd om opheldering.Geen reactie!! De 3 betalingen laten terugstorten in de hoop dat ze zouden reageren.Deden ze ook, via incasso Plaggenmars met dreiging incassokosten…
Heb via SEPASTOP.EU een aangetekende brief verstuurd met stop zetten van abonnement. Ook hierop geen reactie wat volgens dit bedrijf binnen 10 dagen zou moeten gebeuren.
Vandaag een overzicht van 2 maanden te betalen 40,00 E kosten en rente ontvangen van PLAGGENMARS

Opheldering over het maandbedrag
Wanneer stopt het lopende contract
Dat de telegraaf contact zoekt en niet zonder uitleg een deurwaarder inzet als antwoord.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telegraaf

Reactie van de melder van de klacht kl.nr4962652

7 dagen geleden - Helemaal goed! En nu maar hopen dat ze eindelijk eens iets van zich laten horen Peter R. de Vries zou het wel geweten hebben, NIET LOS LATEN.....helaas

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telegraaf nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kl.nr4962652