Klacht: Ik stop met ISTA sponsoring!

op 13 september 2017 over Ista in de categorie Installatiebedrijven

Hier nog eentje! Ik dacht dat ik wellicht gek ben of iets niet goed met mijn verwarming doe. Twee jaar achter elkaar betaalde ik veel bij. Elke jaar steeds meer. Terwijl ik steeds meer ging opletten. Dit jaar gaat mij echter echt te ver! Ik en mijn partner wonen in een app van 84 vierkante meter, 5 dagen in de week verwarming uit ivm werk. In het weekenden zijn wij vaak weg. Wij hebben geen kinderen. Voorschot is ca 60 euro per maand en krijg nu een afrekening van 602 euro wat ik nog moet betalen. Het is bij ons zo geregeld dat de blokverwarming in de nacht en in de zomermaanden uitgaat! En dan nog zit ik dus op ruim 1300 euro voor de verwarming die nog niet eens 12 maanden aan staat! . Meter in de slaapkamer is altijd uit en dus op 0. Dus dit zou dus alleen voor mijn woonkamer/keuken en hal gelden. Mijn collega met een gezin van 2 kinderen betaald 1600 euro gas, electriciteit en verwarming over heel jaar en heeft een eengezinswoning! Ik word dus ook zwaar opgelicht hier en ga ook naar de rechter als ik geen inzicht krijg. En zal deze kosten nu ook zeker niet gaan betalen nu. Ik stop met ISTA sponsoren.

Inzicht/uitleg hoe dit kan. Creditering van de bij te betalen rekening.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ista over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ista in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ista een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ista

Heeft op 18 september 2017 om 11:19 geantwoord