Klacht: ik schrik me rot

op 20 juli 2016 over Classic Incasso in de categorie Incassobureaus

vorig jaar heb ik eenmaal het MCA (medisch centrum amstelveen) bezocht voor pijnbestrijding. Dit was augustus 2015.
Nooit factuur gezien, ook niet geinformeerd over prijs o.i.d.
Ik ben ervan uitgegaan dit vergoed te krijgen via mijn aanvullende verzekering destijds (de huisarts had mij doorgestuurd en volgens mij zei zij zoiets, maar dat weet ik niet zeker meer).

Anyway… krijg ik gisteren een brief van CI dat ik nog een rekening moet betalen van bijna € 1700,-. Binnen 14 dagen.
Ik schrok me wild. Pardon, wat?
Ik heb Ohra gebeld en zij verwezen me naar Mijn berichten waar op 21 april dit jaar een bericht staat dat zij aan Famed een klein bedrag hebben betaald, nl € 259. En dat de rest aan mij is.

Inmiddels heb ik vernomen dat MCA failliet is. Ik kan ze niet bereiken meer. Alles moet nu via CI gaan die ik ook alleen kan mailen.
Dit kan toch niet….?!

Ik ben pas tevreden als dit opgehelderd wordt.
En ik zeker weet dat dit 1 zeer grote vergissing is.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Classic Incasso over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Classic Incasso in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Classic Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Classic Incasso

Heeft op 18 november 2016 om 09:23 geantwoord

Na uitvoerige correspondentie is er inmiddels over en weer duidelijkheid over deze vordering die terecht blijkt te zijn en waarvoor inmiddels tussen partijen een passende betalingsregeling getroffen is. De eerste termijnbetaling is heden ontvangen en de afspraken voor het restant zijn ook reeds gemaakt. De klacht is dan ook opgelost!

Alle klachten die gemeld zijn door Daanlor