Klacht: Ik krijg pen.

op 02 september 2018 over EA Games in de categorie Computer Games

Ik krijg een pen,en opp rood.Vervolgens breekt ie de wedstrijd af en ik krijg nix.Das nou al de zoveelste keer. En als ik t gdoe word ik gestraft.T zal wel zijn dat ze aan dat soort gaste fortuine verdiene.Hebberig,hebberig,hebberig..Vind t steeds meer lijke op een hele lucratieve gokkast.Degene die r t meest inflikkert krijgt wat extraatjes. En de rest word beflikkerd

Laat ze t spel gratis geve dat lijkt een iig een stuk eerlijker.Diep van binne vind ik dat sony,ea, etc. De leiding iig een paar jaartjes moete worde opgeslote. .Hoeveel ouders krijge hierdoor financiele probleme..Of de grootste trammelant met hun kinderen..T lijkt wel of r eerst iemand bloede(letterlijk) Voordat die bedrijve worde aangepakt.Die lui zijn nog erger dan die bouwbedrijve(Bouwfraude) van een aantal jare trug
En bij ea klage?? Kan dat dan?
En is dat wel veilig?

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over EA Games

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over EA Games nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TDB79