Klacht: Ik krijg mijn geld niet uitbetaald van IQ drive

op 22 mei 2020 over iQdrive Rijopleidingen B.V. in de categorie Rijscholen

Ik wil een klacht indienen m.b.t. Rijschool IQ drive. Ik heb vele autolessen gegeven voor IQ drive aan leerlingen waarvan ik het geld nooit heb ontvangen! IQ drive is mij vanaf januari 2020 tot en met mei 2020 geld schuldig van 11.000 euro waarvan ik nog geen cent heb ontvangen. Dus voor de coronacrisis was IQ drive mij al geld schuldig, later in maart 2020 las ik op een facebooksite dat ze de coronacrisis gebruiken als smoes dat ze mensen niet kunnen uit betalen waaronder ik dus ook. Dit verklaart voor mij niet waarom ik het geld van januari tot en met maart nooit heb ontvangen. Ik ben zelf een zzper en ik heb het geld hard nodig om zelf ook te kunnen overleven. Ik voel me heel erg opgelicht door IQ drive en de communicatie is ook erg moeizaam en frustrerend. Als het uiteindelijk aan komt om geld uit te betalen is er opeens van alles aan de hand. Ik ben heel erg kwaad, boos, teleurgesteld in dit bedrijf en ik hoop dat ze heel hard worden aangepakt. Malafide praktijken bij IQ drive.

Ik ben pas tevreden als ik elke verschuldigde cent terug krijg van IQ drive.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over iQdrive Rijopleidingen B.V.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over iQdrive Rijopleidingen B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wishdrive