Klacht: Ik kan niet inloggen op Office365

op 02 oktober 2016 over surfspot.nl in de categorie Software

Hallo,

Ik heb zojuist Office365 aangekocht via Surfspot.nl. Nu wil ik het product op mijn computer zetten, maar dat lukt niet.
Ik word eerst doorgestuurd naar de site van Microsoft om in te loggen, maar ik kan niet inloggen met mijn hotmailadres, gmailadres of schooladres. Geen enkele mail werkt, ik krijg telkens de melding dat het niet herkend wordt. Ik heb niks voor niks betaald, ik wil gewoon dat ik het product dat ik heb aangekocht kan gebruiken.

Als ik Office365 kan gebruiken.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar surfspot.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door surfspot.nl in behandeling genomen

Bericht van surfspot.nl

1 maand geleden - Beste Sanne, Bedankt voor het indienen van de klacht. We hebben je een e-mail gestuurd met de juiste instructies voor het installeren van Office 365 Pro Plus. Je kunt alleen inloggen in de Mircrosoft portal met je nieuwe Office 365 Pro Plus inloggegevens. Wij hebben deze naar je verzonden. We hopen dat je snel van Office gebruik kunt maken. Met vriendelijke groet, Team SURFspot

Alle klachten die gemeld zijn door sannekragt